Casey Heynes

Red lilla pollen idag lite lösgörande ;)  för imorgon blir det Jens träning !! :D Gud va roligt det ska bli :) Längtar!!
Nu när jag har vart hemma i typ 2 timmar så har jag hunnit städa mitt faktiskt väldigt väl städade rum :D  så nu är det fint :)  och så pratade jag med bror :D  jag vet att jag är lite efter med det här men han visade mig videon på Youtube om Casey Heynes !  han är faktiskt en liten Idol för mig!  fast jag stödjer verkligen inte våld !!  men för alla som har blivit mobbade och de som har fått sina liv förstörda av mobbare!!
Kolla in länken här:
http://www.youtube.com/watch?v=isfn4OxCPQs&feature=aso
Finns många fler!  men de är 19 st som inte gillar videon alltså är det 19 mobbare som dissar videon...  Jag är jäkligt glad över mitt liv!!  + att han sa att det finns ett liv efter skolan !   vilket verkligen stämmer !!  och det är tur det ;)
Sedan visade broden min en jätte bra film eller bara ett klipp från den typ.. ska kolla klart på den någon dag för den verkar super bra!!  för att vara en svensk film ;)   skulle dock behövt en större budget !  men det får ju typ ingen svensk film...
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0