Sommar tid

Nu är det söndag och sommar tid!!  visste inte att de skulle vara det så jag missade ett tv-program som jag jätte gärna ville se!!  men men... Nu känns sommaren lite närmare! ;D   Fast tänk om det hade vart skol dag tänk hur många som skulle komma försent ;)
Men idag har jag en "ta hand om mig själv" dag :D  så nu har jag tagit en varm dusch och rakat mig, sedan blev det en peeling och nu ska jag göra pedikyr på mig själv och sedan blir det att fixa händerna + naglarna och till sist massera in en fukt kräm i ansiktet :D  erkänn att det låter mysigt ;) hihi
Nu när skolan börjar så kommer jag inte kunna äta sådana här goda men onyttiga frukostar !! :(
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0