Kläderna!! :D

Har inte funkat att komma in här förrens nu...  men jag har haft matte i morse pluggar azzet till provet nu !
Städade hemma och fixade för mamma blev lite sur på mig och sis för att vi inte kan vara med och fira Hannes på fredag....  och det var planerat att ha då bara för våran skull...  känns lite hemskt men nu ska vi göra henne glad :D hihi får hoppas att det räcker med att städa och putsa hästarnas saker + fixa klart alla läxor hihi (a)
Nu kommer de bilderna som jag har lovat att visa ;)
Face look, har denna tröjan på mig instoppad i de höga kort byxorna.
Dessa snygga nya kortbyxorna ;)
Kmr lite bilder på kläderna (byxorna och tjockis tröjan) dock är dem kanske inte de bästa + att byxorna är ljus grå! men de är tagna med mobilen så aa... (har tappat bort sladden till kameran :(  )
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0