Jag i tiden...

Kollat på film nu :D   blev också The hot chick   en jätte rolig film! ;)   Och så har jag ätit hemmagjord kebab tallrik och gjort ansiktsmask och pedikyr :D   det bästa sättet att slappna av på för om ens fötter mår dåligt så mår man själv dåligt...  för utan fötter så skulle man inte kunna gå ;)
Red ut med Paulina innan idag!  (hon rider Qajsa 1 gång i veckan)  Jätte härligt väder det är dock lite tråkigt att det är snö ute... men det var perfekt underlag så vi kunde galoppera en massa och öka (de roligaste med att rida ut)  fast kunde inte öka fullt ut ville ju inte riskera för mycket ;)  hehe
Men nu är det läggdags det är viktigt att sova ordentligt och äta rätt..  så jag kan iallafall försöka hålla ett av dem ;)
Jag i "tiden"  lite av mina facelook lägger jag upp nu dock är det lite blandad ordning men de mesta är i den rätta ordningen så de översta bilderna är de nyaste på mig :)   ser jag bättre ut nu eller innan ? ;)  några av bilderna kom visst överst... men orkar inte fixa det så ni får stå ut med min lathet ;)   och på vissa bilder är mina underbara vänner med på♥
Gammal bilde ;)
Blandad ordning;
Tog bara några stycken...  orkar inte mer + att det cp:ar ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0