Handels banken & Clas Olsson...

Har städat klart nästan...  ;)  men har bara pytte lite kvar :)   men gud va glad man blir av att städa och se resultatet! :D
Men om dagen nu!   Lämnade papprena till Mathildas mamma innan praon  för hon har typ fått influensan... :(  men får hoppas att hon blir frisk snart så att hon inte missar hela praktiken!  men det var ju min första dag ;)  började bra eller jag är väldigt blyg när jag träffar nya människor... så jag var väldig tyst i början men mot slutet blev jag prat glad igen ;)   men i början fick jag typ städa lite eller vi gjorde halva arbetet var inte som de brukar vara på prao platser för då brukar arbetshandledaren ta rast och låta prao eleven städa och så...  men hon städade till och med när jag inte hade något att göra ! :O   jätte skönt för mig men så chockande om vad man har hört..!   Sedan var det inte så mycket att göra.. men då gick hon igenom allting med mig och berättade mycket om sminket och borstarna :D  väldigt bra saker att veta! + att det fanns jätte häftiga ögonskuggor som om det var en rosa så fanns det svarta röda och gula "prickar" på sig... men det blev ett skit snyggt resultat!!  :)
sedan bad de mig gå till handels banken och växla pengar   visste inte ens att man kunde göra det!?  men de har en sådan där rolig dörr / rund sak  jag kom in och så men efter jag växlat pengarna och skulle gå ut igen, då fanns det ingen knapp man kunde trycka på!?  så då stod jag och såg jätte dum ut och kollade mig runt och såg att alla stirrade på mig!!  jätte pinsamt!  men det var en jätte gullig kille som hjälpte mig :D    Sedan tog man lite rast och pratade och visade mig lite mer vilket system de har osv...   sedan skulle jag gå till Clas Olsson och köpa svarta plast påsar..  Och jag hittade inte dit!!  jätte pinsamt!   och då tänkte jag att då kan jag ringa Mila hon vet säker vart det ligger!   så hon förklarade vart det låg och när jag var framme så hade hon förklarat vägen till Kjell och Company !  och där jobbar min släktings fästman!!  och han såg mig och vinkade! och alla runt omkring mig hörde vad vi pratade eller vad jag sa i telefonen till Mila men fick gå in till Tobias och fråga om det ens fanns! Clas Olsson i stan,  men självklart så fanns det de...  bara så typiskt mig att inte hitta det!!  och Mila tyckte jag var lite korkad...  men sen insåg hon själv att det var svårare än vad man tror!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0