Stank som f*n!!

Nu städar jag för fullt!!  eller nu har jag rast hehe x'D  fast jag har städat så allt är nästan klart :D  Direkt efter Samhälls provet... som jag ngo fick IG på... så tog jag bussen hem!  träffade på Linda när jag skulle byta buss tyvärr skulle hon till stallet men hann typ prata i 1 min... "/  men måste verkligen träffas någon dag snart och ta en fika !! ;D
Ibland hatar jag verkligen att åka buss!!  det satte sig en man jämte mig och han STANK!!  höll på att dö!! men som tur så har jag parfym med mig i jack ficka ;)  så då sprayade jag mina vantar fast en var redan förlorad :(  fast han bor i det röda huset... så då förstod jag lite mer varför han luktade så... men borde han inte lägga pengarna på kläder, deodorant och parfym!!  istället för typ alkohol !?  fast vi alla prioriterar olika...  Fast de som såg mig måste ha tyckt jag var jätte konstigt eller så hade de medlidande och såg att jag höll på att dö!! (a)
Men nu blir det snart att träffa Mila blir nog att gå på bio eller något sånt roligt ;)  blev ju inte direkt som planerat...  men de är deras förlust inte våran hihi ;)
Dagens Dilemma;  Är jag konstig men jag tror jag håller på att ändra mig att jag vill ha ett förhållande!?
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0