Smörgåstårta... usch

Tittat på några filmer nu och bara tagit det lungt...  ska ju jobba imorgon så jag behöver en liten "slapp" dag ;)  Vi valde att inte rida ut, för det blåste så sjukt mycket!! fast det är jätte positivt !! för om det är varmt + blåser azzet så försvinner snön snabbare!! :D:D
Hjälpte Sis att fixa håret + naglarna skulle göra fransk manikyr men jag brukar inte göra det...  så jag tog bara under lack ;)  + hjälpte henne med vilka kläder som hon skulle ha och packade ner sminket och det... hihi det är faktiskt jätte roligt!! :D
Nu ska jag göra lite sit ups och sedan äta glass :D  fattade inte innan varför folk blev beroende av Ben & Jerry´s fast det förstår jag verkligen nu!!   kommer nog inte bli någon mer uppdatering idag för ja det händer inte så mycket idag ;)  Fast det blev massa kladdkaka över från kalaset så det har jag ätit lite av x'D hihi  (en av de bästa sakerna med att ha kalas) fast smörgås tårta har jag aldrig riktigt förståt mig på varför någon vill äta... ta en macka istället!!  mycket godare ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0