Semla

Sitter i sängen nu!  har duschat och sminkat färdigt mig och nästan valt kläder... ;)   men snart blir det att gå ner och äta frukost (semla)  :D   ska först bara försöka få Olivia att vilja gå upp...  hon är en riktig sömntuta!  :P  fast jag råkade ställa klockan lite fel eller den går 20 min för tidigt så då gick jag upp typ 10 i 6 x'D  fast nu är jag ju nästan färdig  så ska kanske börja med det?
Kommer inte uppdatera förrens typ 5-6 tiden... "/
Dagens planer;
  • Skolan göra matte provet...
  • Ta bussen upp till stallet
  • Fixa allt.
  • Rida Malaika och Qajsa :D
  • Vänta till 4 för då ska Qajsa skos
  • Hem!! och hitta kläder och sånt tills imorgon... ska fest styla varandra då :)
  • Kolla på film och slappa :D + äta onyttigt :P
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0