Semel dagen!

Nu är sängarna ute ur huset!  :D  gud va tomma rummen ser ut nu... men snart blir det att inreda rummet ;)  + att jag har städat och fixat i rummen lite :P    Nu väntar jag på att Olivia ska komma och då blir det kanske till netto hihi nyttigt ;)
Jag och bror eller han har visat mig ett jätte bra och roligt band! de gör typ parodi av olika låtar och har haft (har?)en serie, verkligen något som jag rekommenderar, sök bara på Flight of the Conchord på Youtube, måste höra deras låt Jenny  en av mina favoriter hehe x'D
Förresten för er som har glömt så är det Semla dagen idag och Internationella kvinnor dagen (tror jag?)  så det blir att äta semlor när alla har kommit hem jag har dock inte mandelmassa (äckligt!)  i min, utan jag har vaniljkräm :D  mycket godare!!
Varje gång som semla dagen kommer eller någon nämner semlor så tänker jag på när jag var liten hur jag alltid sa Selma  för jag kunde inte säga semla x'D  hihi  men nu kan jag det ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0