Pedikyr

Praoat hela dagen x'D   fått vara med på en pedikyr och en som vaxade ögonbrynen och en färgade dem =)  riktigt intressant och har fått lära mig saker också!!  :D  nu vet jag att detta är de yrket jag vill hålla på med i framtiden  hihi (a)
Hoppade Malaika idag men ingenting stämde typ...  avstånden hon hoppade av förtidigt eller försent så allt gick åt helvete...  men den blir nog bättre nästa vecka ;)  får tänka på att detta är typ andra eller tredje gången jag hoppar henne på en månad så jag är ändå nöjd x'D
Nu ska jag kolla på Wanted ;)  kollade innan på Föräldrafällan och det finns en Föräldrafälla 2 men har inte sett den än men ska försöka se den snart ;D
Tips!  Om man vill ha fina fötter och inte en massa gammal död hud... eller förhårdnader  då ska man smörja fötterna 1 gång om dagen, fila dem 1 gång i veckan eller varannan och byta skor eller strumpor 1-2 gånger om dagen så ska man få fina fötter :D
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0