Öl - tröja

Har inte haft internet förrens nu!   men hade lag sport på jypma lektionen och mitt lag förlorade... :(  och jag är ingen bra förlorare blir skit sur och säger alltid, Nu ska jag börja träna, fast det gör jag aldrig hihi (a)  Sis valde ju kläder till mig i morse...  fast hon glömde lägga ner tröjan!!  så nu har jag gått runt med en Öl tröja där det står Take One Down Pass It Around och över det är det en massa olika Öl flaskor!!   men det blev visst bra ändå för det passade stilen...
Hoppade med Malaika idag :D  kan ju inte vara med på träningen hon har lite för dålig kondis för det... :(  men det blir om några veckor :D   men hon var jätte duktig hoppade 90 cm det kändes lågt! och hon stannade bara när jag gjorde fel..  så det är ett stort +   för då lär jag mig och hon vägrar inte för att hon inte vill hoppa ;)
Nu ska jag kolla på The Holiday  och sedan blir det att STÄDA innan Olivia kommer hit ;)  förvånad hon kommer att bli över att se våra rum ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0