Netto in my <3

Förlåt för att jag inte har uppdaterat förrens nu!  men internetet har cp;at azzet!  men det är som tur löst nu ;)
Min dag har bestått av att gå upp tidigt och åka till stallet och rida min underbara ponny :D  hon var jätte fin + att hon börjar komma i bättre form x'D   Sedan blev det hem, duscha och sminka mig sedan skjutsade mamma in mig till stan :)   Där letade jag runt efter lite böcker om hår och stil ;)  så nu blir det till att byta ut datorn och filmer till böcker :P   hihi    Köpte också biljetter till Club nordic eller nått sånt...  kommer inte ihåg vad det heter x'D   Sedan blev det att ta bussen hem och jag fattar inte detta var vid typ halv 1 tiden och det var nästan fullt på bussen ändå!! :O   och jag hade otur som vanligt att de satt sådana som STINKER ! bakom mig...  eller de luktade sprit... usch!
Men när jag kom hem så städade jag hela huset *stolt*  jag dammsög, dammade och svappade x'D  Så nu är det rent och fint :D  Jag blir glad när det är rent och snyggt runtomkring mig, fast jag tycker inte det är så roligt att städa...  men som belöning bakade jag muffins :D hehe   men de blev inte så goda "/   men det är därför Netto finns ;)   Bestämde att träffa Mila där :)   hon slutar halv 5 på tisdagar! :O   jag är glad att jag aldrig går så länge :)  sedan blev det att vi satt på en trottoar och pratade x'D   fast sen fick vi ont i rumpan av allt grus!  tänk sen när våren / sommaren är här då lär det vara grus överallt!  om de typ inte dammsuger upp det ;)
Sedan har jag bara slappat kollat på film och ätit godis :D   haha måste bara älska mitt liv ibland ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0