Nathalie Sörman

Har hunnit med mycket denna dag :D   Tog bussen upp till stallet vid typ 9 tiden!  I stallet fixade jag allting och red både Qajsa och Malaika :D  Qajsa var verkligen super fin och pigg!!  red ut på henne ;)   och Malaika var också jätte pigg bara jag typ la till skänklen lite för hårt så började hon galoppera!!  men sedan i slutet slappnade hon av och blev riktigt fin :D   fast sen när jag skulle skritta av henne ute så blev hon lite knasig...  hon typ studsade på stället och ville galoppera men det är lite roligt att hon håller på lite :D  fast man kan ju tro hon är typ 6 år eller yngre då...
Nu ska jag göra Magnet röntgen för första gången!!  har tagit bort allt smink (ska försöka få bort den sista mascaran) och naglack, tagit på mig myskläder och nu väntar jag bara på att åka dit och göra det men jag hoppas att jag typ bara behöver ligga där i 40 min och inte i typ 1 timme och 30 min...   Men nu ska jag gå och borsta tänderna och ta bort lite mer smink hihi (a)
Föresten jag läste JP när jag åt, och där stod det att Nathalie Sörman var månadens jönköpingsbo... Haha snarare Månadens Skämt!!  jag går i samma klass som henne eller jag vet inte hon kanske har skrivit ut sig... men hon gör saker som jag inte ens vill tänka på och som jag inte vill veta om!!  fast henne kan man bedöma efter utseendet alltså:  Ser ut som en fjortis och är beter sig som en fjortis ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0