Munksjön

Nu ska jag vara duktig och skriva det lilla Repotaget... men det är jätte svårt att komma igång HUR man ska skriva det!! men det måste göras så det är la lika bra att sätta igång... Men först ska ni få höra om gårdagen ;) Jag var tvungen att springa till bussen :( i högklackat!! ;O jätte jobbigt! men jag genade genom gräset x'D men det var en gammal gubbe som hälsade på mig och det första jag tänkte var ÅÅH måste han prata nu när jag har jobbigt men jag hälsade ;) trevlig som jag är ;) sedan sa han Bussen är inte inom syn håll JÄTTE gullig gubbe :D dock lite pinsamt för mig... Men jag hann till bussen ;P Det var ju min sista praktik dag :( usch längtar verkligen inte tillbaka till skolan! men kompisarna gör det värt + utbildningen ;) utan de tråkiga som matte osv... hade det vart roligt med skolan ;D Men jag bjöd de på muffins som ett tack för att jag fick praktisera där :) och min sista onyttiga lunch (innan jag får skolmaten) den bestod av glass och chokladpudding ;D haha de tyckte att jag hade väldigt dåliga matvanor ;) men jag fick vara med på behandlingar och lära mig hur man lägger glitter eye liner och nu kommer jag ihåg vilken ordning det är på Lyx ansiktsbehandlingen och den vanliga ansiktsbehandlingen ;) så nu ska jag nog köpa lite saker så jag kan göra det själv eller på kompisar... ;) ska nog testa märket Phytomer eller något sånt hette det som de använder där x'D Men kommer sakna de alla !! men jag får komma in och säga Hej och om jag undrar något :D så gulliga !! Sedan när jag slutade (18.00) så åkte jag hem till Olivia som är ensam hemma hela helgen så vi gjorde mysigt och innan vi skulle laga mat så gick vi ut och köpte Pop Corn (så jäkla gott!!) men Willys som är typ max 5 min bort hade dem dyra pop corn så vi gick till Ica som typ ligger vid Sofia kyrkan tog kanske 10 min att gå och jag hade klackskor!! och de dumma var att jag hade med mig ett par platta som låg hemma i väskan... jobbigt när man är efter smart... men så är det ;) Sedan hade jag en jätte trevlig och mysig kväll :D kollade på Big Brother har aldrig riktigt tyckt om den serien... men nu ska jag nog börja kolla på den för Olivia förklarade allt för mig.. Morgonen efter så gick vi runt Munksjön och tog kort :D blev jätte fina kort!! Och vi såg en svan ;O bland alla änder.. ;) Berättar om stallet sen nu har jag lite annat att göra haha ska ju ta tag i livet nu :P Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0