Mamma..

har precis sminkat min mamma :D   det var ett helvete... men ändå roligt  ;)   hon blev söt och trivs i det men enligt henne så ska man bara ha ett armband på armen och ett på varje arm och inte fler... fast vi kompromisade lite ;)
Orsaken till att jag uppdaterar såhär sent är för att jag vaknade typ halv 1 !?  sedan åt jag frukost och semla eller som mamma och pappa säger  temla...  väldigt fult!!  men var jätte gott typ halva var vanilj sås :D *mums* Efter det var det snabbt att byta om och sticka till stallet för att rida :)
Malaika var  jätte fin men något pigg...  men jag behöver verkligen träna upp hennes kondition och att hon inte ska vara rädd!!  + att hon ska lyssna på mig typ ett av de största problemen idag!
Nu ska jag ta det lungt städa lite och faktiskt göra läxor! ;O   ska ju upp tidigt i morgon... ska börja jobba kl 6 imorgon..!  avundsjuka?
En bild på Olivia och Sis när vi åt pizza x'D  de är duktiga och är ute och går nu...  är inte avundsjuk på dem ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0