Magnetröntgen

Kollar på Harry Potter och de vise sten  x'D   älskar verkligen början!  med alla breven ;)  hihi
Men Magnetröntgen gick jätte bra :D   fast de var lite jobbigt att ligga helt stilla... för efter ett tag kände jag inte mina händer!  de hade typ somnat och jag fick inte röra mig!  sjukt jobbigt...   men lyssnade på Rix Fm  de var nog första gången som de inte hade reklam på 30 min!  jätte skönt att slippa det x'D    Men jag var tvungen att få en nål i mig och sedan någon vätska som typ alla måste få... fast det bästa var att man hade fått hem bedövnings plåster som man skulle sätt där kärlet är för att aa  bedöva x'D   så jag kände ingenting :D hihi
Har gjort 200 situps  bara 300 kvar nu...  så går det när man är lat!!  men jag gör ju dem ändå ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0