Kosmetisk tatuering! :D

Godmorgon !  :D   idag blir det praktiken igen, längtar verkligen inte till när skolan börjar...  Men idag börjar jag klockan 12 och ska få se en kosmetisk tatuering!   :D   ska bli jätte roligt att se !  + att jag måste fråga om den går bort eller är som en riktig tatuering ;)  hihi
Men efter praktiken så blir det stallet :)  får hoppas att hon är lika fin som hon var igår ;)   Nu ska jag fixa iordning mig det sista :D  så att jag inte missar bussen ;)   kom ihåg när jag skulle springa till bussen när jag skulle hem från en kompis.. fan va dålig kondition jag har!  höll typ på att dö efter 2 minuter eller nått!!  ;O och det är illa !!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0