Hackers and Spam... DISSAS!!

Nu blir det till att skriva ett reportage med Björn Rosenström i lurarna ;)  hihi
Har hittat allt som jag vill ha till balen !! :D   det är en arbetsuppgift som jag fick i skolan x'D  jätte rolig!  men svårt att bestämma sig!!   Längtar sjukt mycket tills jag får gå på bal !
Fatta hur kallat eller det är inte kallt utan mer rått ute!!  höll på att frysa ihjäl när jag väntade på bussen!!  men som tur så blev 2;an 11:an  annars tror jag seriöst jag hade fryst ihjäl!! Men de gick jätte bra att rida idag :D  Malaika börjar bli så sjukt fin nu!!   längtar till när alla tävlingar kommer igång :)
Håller på att skaffa mig en ny msn/hotmail   DISSAR stort alla som skickar spam och alla som hackar sig in på andras konton. !  Det var någon som hade hackat sig in på mitt och skickat en massa virus och sånt till alla på min kontakt lista...  :(
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0