Hacke träning :D

Sitter med Sis och pratar om killar ;) hihi
Men idag var det ingen Jens träning idag....  för han är på väg hem från Spanien (har tävlat där) men fick träna för HACKE :D:D  jätte roligt !!   har bara tränat för henne 1 gång innan och då fick jag tips om hur min polle skulle komma över vatten mattan (hon håller på mer med ung hästar)  men idag så hoppade Malaika över gröna sop borstar, vit grind och socker bitar !!  är så stolt över henne :D  hihi   och så nollade vi banan på en meter =D  längtar jätte mycket till tävlingarna nu !!  kan ju tyvärr inte vara med på den regionala vill börja lite lungt först...
Stylist lektionen när vi hade praktiskt var jätte roligt !!  vi lärde oss att sminka läppar på bästa, snyggaste och hållbaraste sett ;D   skulle göra det 3 gånger i olika färger på en klass kompis (kände mig lite som en fjortis när jag bara hade conceler på läpparna...)   Fast jag har ju aldrig vart det så de var lite roligt att de hur jag skulle se ut som en ;) hehe   Ska nog börja använda läppstift !  för de blev jäkligt snyggt resultat !!  och läpparna ser fylligare ut ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0