Gud vilken rolig dag!

Gud vilken rolig dag de har vart! :D praktiken var jätte rolig fick kolla på när en vaxade och färgade sina bryn, så nu börjar jag bli lite säkrare på i vilken ordning man gör det och allt ;) hehe Sedan fick jag se min första Kosmetiska tatuering de gör bryn eyeliner och lipliner :D jätte roligt att se, men skulle aldrig själv våga göra det på någon eller att någon gjorde på mig! ;) Sedan fick jag lite lunch =) då gick jag till hemköp och köpte 2 för 20 kr kanelbulle, wine bröd och en socker munk ;D *mums!* och jag älskar ju coca cola light ! så självklart köpte jag det med ;) och 2 tuggumi paket till sis som gör åt typ 1 i veckan!! Men efter lunchen så kom Sis, Julia och Martina dit och skulle hämta Jonnas plånbok ;) Jag ska ju sminka Julia till balen så då skulle jag be Susanne om hjälp och det slutade med att jag sminkade Julia där ! och nu vet jag exakt hur jag ska sminka henne :D så nu är jag inte lika nervös över det! Sedan räknade jag lite pengar och så kollade jag vilka färger vi saknade i nagellacken ;) men jag hatar verkligen när folk frågar om jag jobbar där och börjar fråga en massa om presentkorten de har där! visst jag vet det men jag är ju inte helt säker på min sak... så jag blir alltid lika glad när de dyker upp någon och räddar mig från en blivande pinsam situation ;) hihi Men det var sista dagen som Susanne skulle vara där (när jag fortfarande praoar) så jag fick välja vad jag ville i affären!! Så det blev till slut ett lip gloss med en 3D effekt och ljus rosa färg haha x'D så får se om det funkar, kanske köper lip pumper gloss ;) haha Blev sedan bussen upp till stallet, asså från bussen till stallet trodde seriöst att mitt hår skulle åka av och typ hamna i någons ansikte !! men som tur hände inte det!! fatta vad pinsamt ! Typ gå fram till den som får håret på sig och bara; Heej ursäkta men mitt hår råkade blåsa av!! haha fan jag skulle nog också börja azz garva och bli röd som en tomat ;) men sådant händer bara i film.. ;) Men pollarna fick vila idag.. kom typ till stallet vid 7 tiden x'D men imorgon får det bli en genom körare ;) hehe Men har köpt 2 par nya skor blev bara 100 spänn sammanlagt ! snacka om billigt ! ;) därför kan man inget annat än att älska Skopunkten ;D Ett par är blommigt med vit sula och de andra är av jeans tyg x'D jätte sköna och snygga!! Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0