Fullt upp ;)

Förlåt för en sen uppdatering idag!   men i morse så försov jag mig lite... typ hehe ;)   sedan var jag tvungen att hjälpa Sis så hann jag inte riktigt själv...  Men sedan har dagen varit bra :D  träffade ägaren till Sköna jag hon har vart på semester i 1 vecka så hon är hur brun som helst!!  Lunchade med Mathilda♥   på Donkan ;) haha
Sedan kom min lärare från skolan och kollade hur jag hade det + att hon jobbade där innan så hon kände "personalen" ;)   Efter det tog jag bussen till Jonah  x'D  fast STOPP knappen funkade inte!!  så jag fick gå en extra bit..  och sedan var jag inte helt säker på vilket hus det var så jag messade honom när jag stod utanför hans hus haha x'D  kände mig lite korkad då... ;)
Men nu blir det läsning och sedan läggdags !!  jag är ledig imorgon men blir ändå upp tidigt till stallet ;)  sedan hem och städa.... :(
Kraam Sara♥

Kommentarer
Postat av: Lukassophie

Perfect work!

2011-06-28 @ 08:13:25
URL: http://lukassophie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0