FAN VILKEN ROLIG DAG!

Nu ska jag kolla på When in Rome tror aldrig jag har sett den :D så de blir spännande ;) Men måste bara säga att jag har haft en jätte rolig dag !! stylade Olivia´s hår i två olika uppsättningar (bild kmr när de slutar cp:a) och sedan 1 som hon kunde ha i vanliga fall ;) Dagen blev dock väldigt lång gick från 10 - 18 men 3 timmar fixade jag Olivia´s hår och en timme lunch ;) sedan fick jag vara med på 2 behandlingar och 1 bryn fix :D börjar komma ihåg ordningen och så nu x'D + att jag intervjuade Theres och fick veta lite roliga saker som jag aldrig hade trott om henne ;) hihi Sedan upp till stallet och rida min underbara ponny som dock sprang ut ur stallet idag... "/ men som tur så lyssnar hon på STANNA hihi hade blivit jobbigt annars ;) Fast shit vilken träningsverk jag har!! Åsa kom och hjälpte mig lite och det behövdes!! men min mage asså shit! tränings verk!! ;P Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0