Eric Saade

Städade innan och gjorde fint x'D  + att jag äntligen har gjort klart sagan som jag har lovat jonna!  Den heter Gumman i skogen   är faktiskt riktigt nöjd med den, fast den har fått mycket av min tid som jag kanske borde ha lagt på  mina egna läxor?   aja man gör ju det man tycker är roligt!  ;)   fast innan idag så berättade mamma att hon inte hade läst hela brevet från sjukhuset och nu ska jag typ ha några plåster på ärmen om de skulle behöva spruta in någon vätska eller något sånt i mig när jag tar magnet röntgen!  var inte nervös innan men när hon sa det så blev jag nervös!!  men hon sa att det var som att ta blodprov... och hon kom inte ihåg om hon fick det eller inte men jag får ta och lita på henne...  har ju inte direkt något annat val ;)
Hihi jag röstade inte i onödan på Eric :D  han förtjänade verkligen att vinna :D   bra låt snygg kille med en azz snygg dialekt ;)  får se om han skämmer ut sverige men det tror jag inte... eller inte om man såg vad Europa röstade x'D
Men nu ska jag lägga mig så att jag orkar stiga upp imorgon!!  men det är sista gången på typ 1 månad jag jobbar :D  gud va skönt det ska bli!!  och jag vet redan vad jag ska lägga lite av pengarna på hihi ;)   (a)
Jag och Sis typ 8 månader sedan x'D  ♥
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0