Epelepsi

Gårdagen var jätte rolig, hade en toppen dag på praon!! :D  första dagen som jag åt ute annars brukar jag alltid äta lunch hemma :)   men Donkan har så jäkla goa hamburgare eller bara Mac chiken junior  ;)  och jag har 1 timme lunch så då hann jag gå till bibblan och läsa :D  Läser för tillfället  It girl tur i oturen en jätte bra bok väntar tills en till bok kommer (det är en serie..)

På praktiken fick jag vara med på en pedikyr och ansiktsmask :)  låter kanske inte så roligt att bara sitta och kolla på..  men det är ett av de bästa sätten att lära sig på ;)   och så gjorde jag en fiskbens fläta på Theres (hon har hand om behandlingarna)  och sedan sa Sandra (frisören)  att jag fick ta med en kompis nästa veck om jag ville och träna på olika hår uppsättningar :D  så Olivia ska hänga med någon gång nästa veck ;) hihi
Olivia sov över igår till idag då ;)  Vi är så sociala när vi är, alla sitter vid varsin data.. men vi pratar med varandra och så camar man med lite roliga människor ;)   och jag skulle prata med Mathilda och Jonah... men det gick inte alls bra!  eller jag pratade samtidigt med Olivia och Jonna och glömde bort att de hörde och sedan pratade alla med andra och så...  gick inte så bra som vi hade trott x'D haha
Tror att jag aldrig har nämnt detta i bloggen innan men trodde inte att jag skulle få ett igen... För alla EEG:n som jag tar och Magnetröntgen är för att jag har något som heter Epelepsi (tror det stavas så..)  Det är inget farligt men det är väldigt jobbigt att ha det...  För igår fick jag ett anfall och Olivia hade oturen att vara med och hela min klass hade också den oturen för några månader sedan... Och det är något som jag skäms för att ha eller när jag får anfall.. För jag kan inte kontrollera det och det ser visst jätte hemskt ut..  Alla blir oroliga och jag ska helst alltid vara där det är människor alltså aldrig ensam... "/  vilket är lite jobbigt ibland... Och alla kollar oroligt på mig och frågar hur jag mår och så, men det gör det för att de älskar mig ♥  Men jag tar medicin för det, och nu lär jag få höja den igen... Så jag hoppas att "provet"  eller vad man ska säga...  visar något så att det inte händer någon gång mer!  Fast som man säger "Drömma kan man alltid göra"
Nu ska jag kolla på Pirates of Caribbien 1  :D  + äta en massa godis ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer
Postat av: olivia

Du ska inte skämas för det, det är inte ditt fel. <3

2011-03-19 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0