Dumma bussar!!

Hatar verkligen bussarna !!  fick vänta i typ 3 minuter och sedan när jag kom till rådhusparken så körde 3;an precis iväg!! :@   men som tur så kom 101 typ 5 min senare x'D  så jag kom i tid :D  hihi   men när jag hoppade på 101:an så slog jag i huvudet något pinsamt...  hehe
Hade en jätte rolig lunch och var inte alls lika hungrig som jag brukar vara!!  så blir det när man äter frukost :D  hihi  men jag brukar typ slå till på folk (som jag känner) under fötterna när de går, men idag fick jag igen.... blev nästan fälld hur många gånger som helst !!  och då skriker jag ganska högt...  och det hände i skolan och de va några som satt i ett grupp rum som typ stirrade på mig... "/   men som tur var de inte super snygga killar haha x'D
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0