D.E.B.S

Precis kollat klart på D.E.B.S  en sjukt bra film!!  längesedan jag såg den....  men vill hitta lite nya filmer att kolla på nu!!  får se om jag hittar några på google ;)   man får ju hoppas :D
Nu ska jag slappa ännu lite mer och kolla på Bones och sedan The Forgotten  :D  Jag har kommit på att jag är den människan som föredrar film och tv framför ja allt annat eller "allt" annat är ju ex; datorn, tv - spel m.m...
Men ni får ha de så bra!  och ni får tänka på mig när ni ligger i era varma sängar i natt och jag måste gå upp kl 4 och vara vaken till typ 10... och tänk på mig på förmiddan när jag är helt äcklig i håret och måste duscha på ett sjukhus! usch!   fast sen ska jag tänka på er när jag ligger och sover på eftermiddan och ni går i skola  ;) hihi
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0