De som vill bli dissade vill man ha...

Har kollat på en massa filmer  :)  som jag typ inte har sett på ett år eller mer!?  men blir nog bara en film till och sedan sova... men skulle verkligen vilja se Burlesque med Christina Aguilera och Cher, men det får vänta ett tag ;)  har någon sett den?  man vill ju veta om den är bra ;)  eller jag är en sådan person som vill veta om en film är bra innan jag ser den x'D  känns annars som det är lite bortkastat att se den om alla tycker den är dålig...
Jag har kommit på en sak om mig själv, de flesta killar vill inte bli dissade men det var en som frågade om jag ville testa att dissa honom om jag kunde... men det gör så att jag vill ha honom istället för de andra som man dissar som blir efterhängsna och jobbiga....
Kraam Sara♥

Kommentarer
Postat av: olivia

den filmen med cher och christina är as bra! värd att se :D

2011-03-11 @ 23:18:06
Postat av: Mila

Den va as bra :D

2011-03-12 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0