Chockad!

Sitter i skolan nu :D   roligt ska hitta hur jag vill se ut på balen har hittat både klänning och allt tillomed skor!! ;)  hihi ska bara hittat accesoaret nu x'D   Sedan blir det att hitta melodifestival kläder !! vet inte riktigt vilken sort jag ska kör på Matilda, men får hitta en låt först ;)
Blir att ta bussen upp till stallet lär frysa ihjäl!!  tog bara en tunn trekvarts ärmad tröja och min tunna vår jacka...  ångrar detta stort!!  Fast jag hann till bussen i morse så det är mer värt att frysa lite än att komma försent... ;)  men missade som vanligt 3;an med 1 min!! :@   men som tur kom 26;an 4 min senare :D  fast busschaffören var jätte snäll!!   + jag kom i tid :D
Blev chockad i morse !  detta var första gången Sis hjälpte mig !!  ;O
Klänningen på den övre bilden men i den rosa färgen som Taylor Momsen har på sig x'D   Snyggt va?
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0