Always me...

Har jobbat hela dagen....  eller det blev bara till halv 2 ist för 3 x'D  så det var skönt :D  fas endå så sjukt trött!!  ska nog sova någon timme nu...  hehe :P   Det gick faktiskt förvånandsvärt bara idag när vi jobbade x'D  hann klart med allt lite innan 13.00 sedan tog vi in hästarna och självklart så trillade jag på den lilla is som finns kvar!!  jag är pinsamt klantig... hihi
Kollar på Wanted med Sis♥  och hon ska göra 50 situps med mig varje dag :D  skönt att slippa hålla koll på det själv, fast när jag skulle räkna hur många hon hade gjort så tappade jag bort mig lite hihi (a)  så hon fick typ göra 10 extra situps, men som man säger all träning är bra träning ;)  eller gäller det bara reklam? + att sängen som jag hade innan är borta!!  så sjukt glad! har ju haft loftsängen där ett tag... men mitt rum ser typ dubbelt så stort ut ;O  fast nu måste jag bara hitta en tapet som jag vill ha!!  jätte svårt att hitta...  men får leta vidare ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0