Accepted

Nu ska jag sova x'D   blir tidigt i säng idag ;)   men jag är den enda som ska till skolan imorgon!! "/  för bror och sis har studie dag...  vill också!! men men...
Såg accepted en azz rolig film :D  dock lite pinsam ibland... hehe  och tog en varm dusch  det var lite kallare idag en vad jag hade trott !!  och tog ansiktsmask och filade till naglarna lite :D  jag mår mycket bättre när jag tar ansiktsmask och peeling  men de bästa är faktiskt att fila fötterna och massera dem !!  det går ett lugn genom hela kroppen och man slappnar av jätte skönt !  fast jag har fobi för hälsenor !!  kan inte ens röra min egna...  men kanske något jag kommer över ?   får hoppas det ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0