Yesterday

Uppdaterade inte igår för min kära bror tog bort mitt internet!!

 

Var ju och tävlade igår! :D   Var väldigt sur på morgonen...  Men de gick över efter ett tag... Fast båda hästarna var svårlastade!!  Qajsa gillade inte lånetransporten och Malaika fick lite panik när Qajsa försvann... Men första klassen gick SKIT dåligt...  Stannade ut mig :(   Men för Sis gick det bra hon fick ett pet men de såg azz snyggt ut!!

 

 

I andra klassen så fick jag ett stopp på första in i kombinationen...  Fast annars var vi felfria och hon var pigg och ville verkligen hoppa!! :D   Fastän det var typ 30 grader då! :O   Men för Sis gick det inte lika bra...  Hon blev väldigt sur på sig själv och på hästen...  Plus att mamma skulle säga vad Sis gjorde för fel.. INGEN bra!  Så då blev typ alla sura på alla.. "/   sedan gick det inte att lasta Qajsa så de blev att vi åkte hem och lämnade av Malaika i stallet och sedan hämtade pappa Qajsa, fast de behövs VERKLIGEN lasttränas efter denna gången..!

 

 

 

Nu ska jag åka upp till stallet och rida ut med Mila och Sofia :D  blir nog att vi badar!! :)  Får hoppas att det inte är en massa folk där... (de brukar vara sura så att man inte kan bada..:( )

 

 

Förresten igår tjänade jag 100 spänn på att göra 20 armhävningar utan att stanna emellan, trodde pappa skämtade när han sa att jag tjänade 5 kr per armhävning jag gjorde var minst tvungen att göra 10, fast jag körde på 20 :D   blev dock lite jobbigt i slutet...

 

 

 

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0