Paulina! :D

Kollar nu på Freaky Friday  !!  :D  sjukt pinsam men ändå en sådan sjukt bra film x'D  Håller även på att fixa mig till skolavslutningen :)   sjukt skönt det ska bli med lov!! :D   Fast dock tipspromenaden från skolan till KFUM inte lika roligt...  Ska också försöka hitta en klänning!!  Ska nog fråga Olivia om jag får låna en av hennes ;)  hihi
Men gårdagen var sjukt rolig!   Dock så försov jag mig... "/   men jag hann till stan och köpa allt och sedan möta upp Paulina som hade vart och solat!  Måste jag också göra behöver verkligen värmen!!  Så åkte vi hem till henne hon har ett jätte gulligt hus!!  Men vi var ute i väldigt god tid så de blev att vi satt och pratade och alla typ sms:ade mig då!?   När man vill att folk ska sms:a så gör de inte det men när man inte vill så gör typ alla det!?   lite irriterande!  Träffade också hela hennes familj + hennes söta kanin! :D   Fast vi var tvugna att börja relativt tidigt för hon har så sjukt långt tjockt hår + att hon aldrig har slingat, tonat eller färgat sitt hår!! :O   Önskar verkligen att jag hade det håret!!    Men jag lockade hela hennes hår och satte upp luggen lite, men inte så att spännet syntes bara så att luggen skulle sitta på plats ;D  Allt var på en sida så jag gjorde en liten virvel aktig sak där bak och gjorde så inga av spännena syntes ville få ett naturligt resultat ;)  sedan tupperade jag lite av håret och tog ett pulver som liknar osis men är från proffs x'D   Sedan tog jag väldigt mycket hårspray så det skulle hålla hela kvällen!!  för hon skulle dansa och sådant... Men hon blev jätte söt!!  + det höll hela kvällen ;D   *stolt*   Fast det blev nog sjukt jobbigt att ta ur det! med hårspray och tuppering....  Men jag tjänade 240 spänn!! :O   de tvingade på mig pengarna!!  för jag vill bara ha det för erfarenhet!!   Men men...
Åkte sedan in till stan och skulle egentligen hem men jag missade 28:an men en halv minut!!  så jag fick be mamma packa ner allt till mig så att jag kunde åka direkt upp till a6 och träffa Olivia och Sis som letade skolavslutnings klänning till Olivia :)   Fast vi åt även på donkan hehe Sis var hungrig och jag hade bara ätit 2 kex och 1 glas vatten!  När vi åt kom Megan och Matilda så att vi 3 kunde köpa godis till film kvällen x'D  sedan när vi kom till skolan så fick vi pizza!!  + träffade Mathilda på skolan ;)
De ska inte bli ett alltför långt inlägg så jag berättar mer sen ;)  hihi

Ledsen att jag inte kan lägga upp bild på Paulina för jag har tappat bort min sladd till mobilen :( men lovar när jag hittar den så kommer det komma bilder!!
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0