En omgjord låt och en gråt låt !!

Ladda tjejer,
Häll i er bärsen.
Pilla in en prilla och förstå att ni är kungar ikväll.
Kamma bena,
Vi är sena.
Var fan är min after-shave?
Och var är min brylcreme?

Vi é flickorna som busar
Med killarnas stora kukar.
Trumpeten känns så len
Mellan våra ben.
Om jag drar ner din byxa
Så får jag se en yxa,
En yxa som gör allt
För att få lite ballt.

Göm er killar,
Här händer grejer,
Som Cicciolina skulle bli generad av att se.
Böj dig framåt,
Böj dig bakåt,
Nä vad é det här för gymnastik,
Vi kör missionären.

Vi é flickorna som busar
Med killarnas stora kukar.
Trumpeten känns så len
Mellan våra ben.
Om jag drar ner din byxa
Så får jag se en yxa,
En yxa som gör allt
För att få lite ballt.

Åh nu börjar det hända nånting inom mig,
Åh, åh, åh, oj oj, oj, oj!
Jag känner igen det, en helt fantastisk grej.

För Vi é flickorna som busar
Med killarnas stora kukar.
Trumpeten känns så len
Mellan våra ben.
Om jag drar ner din byxa
Så får jag se en yxa,
En yxa som gör allt
För att få lite ballt.

Tycker ni om den omgjorda varianten ?  ;)  För det är lite fel om en tjej sjunger orginalet för de stämmer ju inte riktigt x'D



Även en låt som jag hörde på radio idag som jag vill om min kille som jag ska gifta mig med någon dag i FRAMTIDEN ;)  Så om han kan sjunga skulle jag vilja att han sjöng denna låten till mig;


http://www.youtube.com/watch?v=MlJWsS7reIk


Chris Medina - What are words !   Börjar nästan gråta varje gång jag hör den!! Sjukt underbar låt!! :D




Blev tvungen att cykla upp till stallet för vetrinären skulle komma och vaccinera ponnynarna!!  så en mil upp dit och en hem....  Sedan blev det att packa och ta bussen upp till Åsa sjön :D   Blev att bada och sedan kom Jonah, Walle och Dennis. Då doppade man sig kan man lungt säga!!  Och jag har ju långa naglar så det blev lite rivmärken på dem.... hehe  fast inte med flit!!



Kraam Missfleur♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0