Målar naglar ;D

Sitter med Olivia och Sis :D   de har varsina killar... :(   och jag har ingen :(   men får hoppas att man får en snart ;) eller aa ett ragg vill ju inte ha pojkvän direkt just nu.. x'D


Vaknade typ 10 i 12 !! :O   Utvilad ;)   hehe  sedan blev det att ta på sig bikini och ut och sola! :D  ska bli typ 28 grader imorgon!! :D   så det blir stallet på förmiddagen och sedan stecka på eftermiddan ;)


Men har även vart duktig och cyklat in till stan och hämtat ut bio biljetterna !! :D  Olivia var med och hämtade dem och jag fick se hennes jobb plats x'D   blev att jag skjutsade henne när vi skulle hem :D  tog typ bara 30 min !! *stolt*   Tog nämligen typ 1 timme för Sis att skjutsa hem Olivia för ett tag sedan, och INGEN vill bli skjutsad av mig.. :(  men de var för att jag nästan en gång körde på några människor... hehe x'D


Men nu ska jag återgå till att vara avundsjuk på Sis och Olivia och måla naglarna :D





Kraam Missfleur♥



Kommentarer
Postat av: olivia

jag har ingen kille xD

2011-06-28 @ 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0