Spytt över rostade mackor....

Igår blev det ingen uppdatering för jag kräktes typ 10 ggr eller mer...  kan säga att jag inte kommer äta rostade mackor på ett tag...  Men nu mår jag mycket bättre :D men det blir ändå att ta det lungt och sova bort ännu en dag...


När vi var hos Jonah så träffade vi lite nytt folk bland annat Dejjan och Dennis  x'D  mycket trevligt folk ;)  vi lärde oss även dansa vet dock inte om det såg så bra ut för alla dansade i olika takter och gick typ in i varandra... men roligt var det ;D   Sedan blev det limbo dags och jag vann :D  *stolt*   haha!   Fast när vi skulle hem fick vi azz bråttom och skulle springa ner till busshållplatsen och jag sprang först var en gansk brant backa så man fick upp farten ganska rejält... Men sedan kom en buske och det fanns inget hål i den så jag stannade typ 1 m innan den och vände mig om, men Olivia som kom efter mig märkte inte det så hon gjorde värsta rugby tacklingen på mig! fast det var ju inte med flit!  men jag landade i ett blomland och fick massa jord på mig...  men som tur så gick det bort i tvätten!! ;) 



Nu kommer äntligen bilderna från Bratteborg!! :D




















Bilderna är från både 90 och 1 m klasserna x'D  Men den dagen var både jag och Malaika helt off men nästa tävling ska det banne med gå bra !!  + att jag måste börja äta nyttigare för min mage är så ömtålig så då kanske jag kommer må bättre och bli mer taggad ;D  eller det är vad jag hoppas ;)   fast det är några veckor kvar tills nästa tväling... 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0