Har ni tänkt på hur folk går?

Har precis fikat med sis och mamma :D    och där diskuterade vi även våra olika gång stilar x'D   jag vickar visst jätte mycket och ser typ ut som om jag ska fälla mig själv (!?)  och Sis ser ut som om hon ska skita ner sig...  och mamma putar med rumpan.... hihi roligt att se hur andra går måst verkligen börja tänka på det!!   Får se vilken "gång stil" som är populärast ;)   haha!
Imed att mitt hår är så skadat så har jag och Sis startat en tävling vem som kan få sin naturliga hårfärg med blonda slingor i först  Vem tror ni vinner?  ;)   Så nu blir det mörkblond med typ solblekta slingor i :D
Nu ska jag fixa mig så ska vi ut och kolla på tapeter!! :D   Måste tänka om helt och hållet nu när jag har mörka golv istället för ljusa!!  Så får se vad jag väljer ;)   och vart allt ska stå!!  blir mycket att tänka på!  Ska också kolla runt om jag vill ha in något nytt fast jag är väldig nöjd med det som vi har så får se om jag köper ett "rull" bord så man kan ha typ plattång och sånt i den ;)   Ska ju bli lite bättre + att allt får inte plats i sminkbordets lådor ;D
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0