Forserum!

Idag har man vart och tävlat i forserum! :D   sjukt bra stället och trevlig personal :)   Allt gick toppen dock var jag och min ponny lite seg...  Men vi fick en dubbel nolla! :D  kom dock precis utanför placering (med 1 hundradel.. :/ )
I andra klassen så vägrade jag ut mig på vattenmattan -_-   usch!  Varje dag kommer jag hoppa den söta lilla vatten mattan...  Men de är nästan så man känner för att låna Torstens D-ponny....  För Malaika lär ju ändå bara kunna gå Lätt B... Så då kan man la hjälpa till att tävla en annan så att Vilda sen kan tävla på den ?  eller..?  Får se om jag ska försöka övertala mamma och pappa  de kan tillochmed få ta från mitt sparkonto!!
Kraam Missfleur♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!

Tittat runt lite och hittade din blogg via en annan sida och läst att du har en ponny som heter Malaika. Om jag minns rätt av det jag läste så är hon en korsning mellan Arab och Paint?

Anledningen till att jag skriver är att jag kan ha haft henne på foder under sommarhalvåret 2004 och undrar hur hon har det. Då var hon 6 år (född 1998). Vore tacksam för svar då hon är saknad och jag inte har kunnat få tag i de som ägde henne då jag hade henne på foder. Når mig på [email protected]

2011-06-17 @ 16:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0