Varför jag inte har uppdaterad

Good morning!!
Nu kommer de äntligen komma lite uppdatering !!  Skrev igår att jag var för trött för att uppdatera...  Och idag förstår jag varför kan säga detta är de två sämsta sakerna som hände när sommarlovet började;
  • Qajsa blev halt igår...
  • Jag fick ett anfall idag... (därför jag var trött igår..!)
Idag vaknade jag kvart över 2 eller vakna och vakna kan man nog inte direkt säga att jag gjorde... Sis tyckte att jag skulle gå upp i med att klockan var så mycket....  Så hon bad bror att väcka mig och han satte på en låt skit hög!!  + att det var en skrik låt med en massa bas!! :(    Fast de fick mig att vakna...
Sedan gick jag ner och värmde några bullar och tog ett glas vatten och gick in till Sis som stod och strök och förklarade hur vi skulle göra för att slippa allt tjat om att ta upp tvätten och städa osv...  Men jag lyssnade inte så mycket och sedan somnade jag, efter det vaknade jag inte förrens typ 1 - 2 timmar och var skit trött och fick den vanliga frågan Kommer du ihåg vad som hände? Som vanligt svarar jag Nej...  Efter det tvingade de i mig en macka och jag gick väldigt ostadigt upp för trappan och gick och la mig!   Sov enda till nu när jag blev väckt på ett mycket lugnare sätt en förra gången... Pappa kom in och sa att maten var klar fast jag somnade om... Fast han kom in en stund senare och jag tvingade mig upp ur sängen!!




Fast nu förstår ni varför de inte har kommit någon uppdatering!  Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv och sen kanske jag kommer ihåg lite mer av vad som hände igår!!  För nu kan jag typ bara tänka på om jag ska börja med en helt ny medicin eller ta en till tablett....  Komiskt nog ringde doktorn för typ 2-3 dagar sedan ochfrågade hur det gick med medicinen...

Tog två random bilder på mig;




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0