Uppss...

Förlåt för att jag inte har uppdaterat förrens nu!  Men jag vaknade jätte sent och sedan har internetet cp:at lite "/  men nu funkar allt jätte bra !! :D



Idag har jag bara tagit det lungt och kollat på 7th heaven  kollar på säsong 6 nu x'D   roligt att veta hur allt började hur folk träffades och så... Det är väldigt skönt med slappar dagar ;)  Blir nog en till imorgon hehe x'D


Gårdagen var jätte rolig!! :D   Eller när jag var iväg och tävlade så gick det SKIT DÅLIGT!  grät till och med för jag var besviken på Malaika men framför allt på MIG SJÄLV!!! :(   Men de blir ganska mycket upp och ner... Fast nu de sista har det varit mest ner... "/   men nu ska vi göra om henne till dressyr ponny!  eller inte helt, utan mer att jag, mamma och sis  framför allt sis ska träna henne mer i dressyr så att hon verkligen lyssnar på skänkeln osv...  Så det blir intressant och se hur det går ;)   Så ska nog Sis vara med på klubbisarna med Malaika ;D  hihi




Men sedan efter tävlingen blev det hem och duscha och göra sig fräsch sedan fick vi skjuts till Jonah eller där han hade festen som var hos de jätte snälla och roliga killarna :D  så hela kvällen var helt underbar!!  kunde inte vara något annat än GLAD  :D   och de behövdes verkligen!!   Träffade mycket nytt folk och några som man kände... Men nu ska jag sova innan jag somnar på datorn... Och jag har lovat Sis att inte ta sönder hennes dator fast hon litar inte helt på mig fastän det aldrig var mitt fel att min datorn (som är lagad nu) gick söder och att min laddare av någon konstig anledning gick söder!?    Men imorgon kommer allt om kvällen och bilder från tävlingen tog tyvärr inga på kvällen...  Men de från tävlingen blev förvårnands värt bra och de ser fint ut men de säger att en bild kan säga mer än 1000 ord  men kanske ljuger bilden?  hmm....  får se vad ni tycker om det när ni får se dem imorgon  ;)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0