Stolthet och Fördom!

Kollar på Stolthet och fördom   :D   Sjukt bra film!!  behövdes verkligen piggas upp efter bränbollstuneringen... Fast vi kom faktiskt till Semifinal x'D  Duktiga vi är ;) haha!   Fastän domarna hatade oss och dömde mot oss gick hem typ innan sista matchen var slut blev så j*vla förbannad på dem Skulle slagit dem om jag vart kvar!!
Försov mig i morse och vaknade inte förrens 9.00  när Sis väckte mig ! Men hann snabbt att fixa till mig och tog bussen 9.24 bussen ;D   Så jag missade bara första matchen ;)
Nu ska jag ta cykel upp till stallet!  Så jag hinner till träningen :D   Får se om det blir ute eller inne x'D  får hoppas på ute i denna värmen!!  ;)  I söndas tog jag mitt första dopp i Åsa sjön inte alls så kallt som man tror det ska vara !! Längtar tills jag ska dit igen! Blir nog att man hoppar från hopptornen då ;)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0