Sovit typ hela dagen!?

Förlåt för att jag inte uppdaterar förens nu! Men jag har kollat på film och nu dunkar Björn Rosenström för fullt från min dator x’D Men min dag har inte direkt vart JÄTTE intressant... Jag sov över hos Mila ! :D   Fast hon skulle iväg till stallet så de blev ganska tidigt upp!  eller tidigt och tidigt var de la inte direkt...  Men när jag kom hem vid typ halv 12 tiden (förmiddagen)  Så gick jag och la mig och sov till typ halv 2 eller nått sånt..!  Men de behövdes verkligen!!  Har gått upp tidigt typ varje dag!?   Egentligen när man är ledig så är man mer upptagen än när man har skola!!   Fast man gör ju saker som man VILL  inte sånt som man måste ;)

 

 

Men nu ska jag kolla på någon film till och bara vara så sjukt glad som jag är nu för livet är tooooppppen ;D  hihi  Dock vet jag inte när jag börjar imorgon men ändå...  Fast jag kan gotta mig med att jag och min underbara bror nog ska byta rum!! :D  han får mitt fyrkantiga lilla rum och jag får hans rektangla stora rum! :D (och min lärare säger att jag är dålig på geometri!? :O )

 

 

Uppdatering om gårdagen kommer sen ;)   den som väntar på något gott väntar aldrig för länge hehe x’D

 

 

 

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0