Sommar lov sköna sommar lov....

Träffade Olivia innan idag och fick veta väldigt intressanta saker :D  dock blev det inget bad :(   men som tur ska det vara fint väder hela veckan :D  


Red lite dressyr har typ gett henne sommarlov i en hel vecka nu... Men hon var riktigt fin!!  och de gick super bra! :D  så i stallet gick allt bra fick dock inte åka upp till bymarken.. :(   men det bir en lugn hemma kväll...



Börjar också planera lite saker för den kommande veckan, får dock se hur mycket av det som man egentligen gör... Får hoppas att det INTE blir som talesättet ; Mycket prat och liten verkstad... 

Men nu ska jag hämta glass till mig och Sis (hon har tjatat på mig i typ 10 min nu!) 






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0