Skolavslutningen och så säger man lite roliga saker..! ;)

Nu kommer jag ihåg mestadels av skolavslutnings dagen x'D

 

 

Åkte och träffade Olivia och lämnade av hennes saker =)  var där en liten stund och jag kan säga att hon har jäkligt mycket kläder som skulle packas ner!!  fattar inte hur hon orkar bära alla tillsammans utan att tappa eller dö på kuppen! ;)   Fick även låna ett par skit snygga byxor från henne!! :D   fast jag var inte lika uppklädd som de andra men bättre att känna sig snygg och slippa ha en förstor klänning!   ;)   Men som tur så får jag snart lön!!  då kan jag köpa den perfekta klänningen (om den finns kvar...)   Får hoppas på det!! :D

 

 

Avslutningen var rolig först blev det tipspromenad och efter det åt vi en god middag!!  fast jag tog för mycket som jag brukar göra...!  Körde även lite lekar !!   Sedan när det slutade och man skulle ta bussen hem så spö regnade det men  mamma jobbar därvid och hon hade typ precis slutat så hon kom och hämtade mig!! :D  så slapp jag stå och trängas bland alla människor där vid!!

 

 

 

 

Nu har även de berättat att vid mina anfall så brukar jag ibland säga saker och denna gången hade jag typ sagt att alla som åker buss dör och att pappa cyklar..

 

Sis är den första sedan är det varannan ;)

  • Vet du vad din pappa heter?
  • Han lever
  • Va!?
  • Han lever!!
  • Va?
  • IDIOT !!  han cyklar och lever.

 

Haha trevlig man är ;)  sa även att skolavslutningen var i förrgår och en massa annat skit...  Men ta inte bussen utan ta cykeln så ni inte dör ;)

 

 

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0