Skinande rent!

Håller på att städa hela huset skinande rent!  Blir faktiskt riktigt fint!! :D   hihi
Men är snart klar och ska packa ner ska nämligen till Mila och ha filmkväll + sova där :D   Var ute och red med henne och Sofia innan idag!  Red bort till Axamo och badade med pollarna ! :D  eller det var bara jag som badade.. :(   Fast de var roligt!  Dock MÅSTE jag verkligen bli smidigare som jag tänker till varje sommar...  att jag ska bli smidig och kunna hoppa upp på Malaika utan stol eller pall...  Har dock aldrig genomfört detta löfte...  Kanske är dags nu? ;)
Nu ska jag återgå till att städa för som vanligt säger Sis vad mycket hon har att göra osv...  Fast i slutändan gör hon inte ett j*vla skit!!   Utan denna gången får JAG  städa huset och mamma får fixa tårtan, snittar osv...  Medan hon är i Värnamo med sin "kille"  !!   Sjukt irriterande !!   Men detta gör vi ändas för att de inte ska tro att vi har ett fult hem och så....  Fast å andra sidan kan vi köra lite med Sis nu och låta henne göra en massa saker hehe x'D  Ska blir roligt :P
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0