Race!

Tog bussen upp till stallet innan idag och så red jag ut med Lisa :D trodde först att vi skulle bli tvugna att rida in för det öste verkligen ner!! -_- men som tur så slutade det efter typ en kvart :D Sedan blev det att ta cykeln hem :D var nära på att köra på en bil !! :O Visst jag cyklar fort men inte SÅ fort...! Fast den övningskörde men ändå när jag övningskör ska inte jag försöka vinna sköldpadde racet utan jag ska köra Panter racet eller det vanliga häst racet... Så se upp om två år när jag är ute på vägarna ;) hahah!! Nu kollar jag på Morden i Midsommer som är lite som en tradition.. gjorde det när man va liten Jag, mamma och Sis!! :D då var det JÄTTE läskigt nu är det mer trevligt ;) Kraam Missfleur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0