Ögskit... :(

Gick upp jätte tidigt idag!!  vid typ 7 tiden!! :O  men har hunnit med sjukt mycket  Rida ponnyn!! :D  hoppade med henne men solen gassade azzeet  så vi tog det väldigt lungt!  vill ju inte döda ponnyn !  ;P Fixade allt lite snabbt i stallet + att mamma hjälpte till med det ;) hehe   Har även fixat så man har första tjing på att skriva upp sig på helger till nästa jobb termin :D  dock plandade Sandra ihop mig med Sis men pallade inte att rätta henne ;) + att hon skulle ringa polisen för att en häst har rymt och de kan inte hitta den!!  Så de lär det nog stå om i tidningen imorgon... ;) 



Sedan blev det att duscha och fixa sig, i detta vädret blir man ju inte direkt den fräschaste när man rider/tränar!  Sen bar det av till synsam så att man kunde fixa nya linser måste nämligen kolla synen 1 gång om året... men de är väldigt bra !  för nu har jag typ fått ett sand korn som man bara kan se med förstorings glas!! :O  Men hoppas på att det inte blir infekterat så att man slipper åka till sjukhuset idag eller imorgon... :(  ska nämligen tillbaka dit för att se om den har åkt ut eller inte annars MÅSTE jag till sjukhuset och få bedövning i ögat och hela skiten... :(   Men just nu ska jag bara sola och gnugga mig i ögat ;)  + laga mat med Sis...  Ska försöka övertala henne att laga all mat hihi ;)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0