Minnen <3

Gårdagen spenderade jag med Mila och vi hade väldigt roligt med att kolla på gamla filmer och vi kollade till och med på VHS film!! haha!  längesedan man gjorde det ;)  Sedan gick vi ut och tog kort på oss ;)  Mila har nämligen köpt en ny så hon ”lär känna den”  lite mer x’D  Vi gick till dagiset som jag gick på när jag var liten! :D  Sedan gick vi till våran gamla skola (grästorpsskolan) där man lärde sig att skriva och engelska osv..! + att vi besökte ju även lekplatserna där!! ;) haha!  Riktigt roligt att tänka på gamla tider där man inte hade några problem alls!! Fast vi båda har kommit på att vi typ måste lära oss att stå på händer eller något liknande ! Så man kan ta lite roligare bilder än hopp och kullebytter och brygg bilder x’D

 

 

Nu blir det att prata mer om att byta rum och tänka på hur allt ska få plats osv...  Riktigt roligt!! :D Fast sis är lite avundsjuk att bror inte frågade henne x’D  Men vad kan man säga han tänker att jag har ett litet rum + att han tycker om mig lite mer tror jag hihi ;)

 

Måste också tänk om jag vill vara med i Div 2 eller inte...  hmm..  Ska man eller inte? Fast lite roligt skulle det vara om 2 JFK lag kom vidare till final... Får se vad jag kommer fram till,  Måste tänka på mycket nu !! ;)

 

 

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0