Liseberg! :D

Hade en underbar dag igår!! :D   Var sjukt roligt att vara på Liseberg och när vi kom dit var de typ inget folk!! Så vi hann typ åka allt på 1 timme sen när solen började komma blev det mer och mer folk...  Fast de gjorde inte så överdrivet mycket.... Fast den nya var stängd :(   lite otur att den var sönder, fast får åka den nästa gång man är där! :D
Men jag kan stolt säga att jag vann 1 stjärnvinst (ballerina  hjulet) och vann 2 center x'D   Fast jag kan säga att vi gillade verkligen att åka kolorado (stavas!?)  Men fatta va blöta vi blev!!  för vi passade på att åka flumeride när vi  ändå var blöta!!   men aa shit va roligt de va speciellt på kolorado att se alla bli blöta!  haha!   Sista gången vi åkte blev Mila dygn sur från topp till tå x'D  riktigt roligt att se ;D   Och Olivias Failade försök att inte blev blöt så skyddade hon mig och fick strålen rätt i magen haha! :)   fast som tur var väskan vattentät ;)
Vi gick ju självklart Gasten måste säga till ALLA som ska till Liseberg att de MÅSTE gå den, för den var så jäkla bra!  Mycket bättre en va den någonsin har varit!  Blev skit rädd eller alla var det!  Utan de två som gick bakom mig de var yngre än oss och de blev bara lite rädda och Mila gick nästan och grät!!  Fast de är roligt att den är läskig men inte lika skoj när man gick den....
Nu ska jag kolla på Seven Heaven berättar mer sen x'D  om den väldigt lyckade dagen på Liseberg :)
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0