Kollat på tapeter i typ 2 timmar !?

Har vart och kollat på tapeter i typ 2 timmar (!?)  men nu har jag hittat de perfekta!! :D  ska ha 1 fondvägg och resten en färgat  ni får se sen efter vi har fixat med allt måste beställa det och så...  + flytta in i Brors rum!! :D  Blir roligt att planera hur allt ska se ut men jag säger bara 1 sak att vi har verkligen tunna väggar så min säng ska INTE ligga nära toaletten!!  hihi!
Släppte även in pollarna på vägen hem från affären :D  Fast de går på gräs så de lär svälla upp... :(  och min ponny som redan är tjock!!! :(   Men men hård träning nästa ;)  hehe  Blir dressyr pass men Sis, fast hon ska ju också hoppa lite eller mest vatten matta  annars är det jag som hoppar på min söta ponny!! :D
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0