Katastrofalt!!

Har haft en jäkligt rolig men stressig dag!! :D   Nu ligger jag i skolan med Matilda och Mathilda !! :D  sjukt roligt!  har kollat på 2 filmer som vart sjukt roliga  1 skräck ( The unborn) 1 komedi ( Just go with it )   Aldrig sett någon av dem innan men jag gillar inte att kolla på komedier för komedi=pinsamt  typ...
Men skulle köpa energi dricka på Coop  men jag skulle vara tvungen att visa leg !! :O   De är visst 18 årsgräns på det!!  katastrofalt blev skit röd i ansiktet och på topp av allt var det en snygg kille som skulle ta betalt  trodde jag skulle dö!!
Jag just nu  Sexi eller vad? ;)
Men berättar mer om min dag imorgon eller ska man säga senare idag ? ;)  hehe
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0